Våren

Jag är så lycklig, vädret styr ens humör det har jag kommit fram till för på vintern är man halvt nere och sen på våren/sommaren blomstrar man upp , ok det där lät lite klyschigt men sant.

För övrigt är min vardag fylld med promenader, skolarbete, skratt och jobbsökandet fört att tjäna pengar till den eventuella resan med tåg genom Europa med Matilda :D Längtar som bara den för äventyren, solandet, festandet och se alla sevärdheter i Europa !

Jag har börjat tycka det är så skönt att sitta hemma med en bra film och bara umgps med sina vänner, att gå på en fest för att supa sig full eller se alla andra supa sig fulla känns så tråkigt, vart tog det sociala livet vägen? är det bara sprit som gör helgerna?

Nej nu ska jag åka till en kompis som kom hem från thailand idag, fruktar hur blek jag kommer se ut bredvid henne :O ;)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0