Härligt lov och nya beslut

Lovet är en vecka innan alla andra ivriga studerande studenter i stockholm. Har tränat som aldrig den förut, så skönt att äntligen komma igång :) För övrigt har jag försökt ge en gammal kompis en chans till att behålla våran vänskap men i går var botten, aldrig ALDRIG mer att jag går tror henne, ska faan lyssna på alla andra härliga kompisar man hör, hon är So 2006 .

Igår var jag på bio med lovisa och hennes pojkvän jonas , vi såg den nya Mr. Bean som var väldigt rolig men seg i vissa scener, dock blev jag och lovisa lite rädda för "bomben" som vi hörde tickandes innan filmen börja haha ;P

Imorrn bär det av till en lång helg upp till åre för att hälsa på lite släkt och njuta av skön skidåkning :) Jag ska , frukta inte, övningsköra hela vägen upp :O iallafall så långt jag orkar, ska ju upp 4 på morgonen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0