Är man onykter så är man

Dagen började med en helt vanlig skoldag som slutade (för mig) kl 10.00 för jag orkade inte vara kvar i skolan i cirka 3 h i väntan på en lektion där inget görs! Så åkte till min gamla skola och var med på en kompis lektion. det var kul haha :P

Sen så stack vi till stan där vi vandrade runt och köpte en ros till Linnea som var och klippte sig, medans vi väntade på henne så sätter vi oss i på akuten/apoteket för att värma oss (satt där i cirka 2 h :O ) Efter bion, vi såg The Piratse of the Carribean så begav vi oss till bussen och på bussen träffade vi på två onyktra killar. Efter lite snack och visandet av leg (eftersom de tyckete jag såg yngra ut än -89) så köpte de en ros av oss som kostade 10 kr när vi köpte den men de var så dumma att de betalade 50 kronor! Är man blåst och full så är man.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0