Sommarlov

Äntligen är det sommar lov! Jag kan med nöje och stolthet berätta jag fick ett diplom för bästa individuella presentation vid mediakurserna år 2006/2007 :D Kände att man gjort ett bra jobb då !

Igår blev det en annorlunda kväll. Jag och min bror blev hämtad av några kompisar från skolan som tog oss till Ingarö där vi satt och krökade och pratade. Var faktiskt riktigt trevligt :) Sedan kom vi på en minut innan bussen skulle gå att vi skulle ta bussen men såklart missar vi den! Dock hade vi turen på våran sida att en kille som kände nåra som vi var med kom körandes förbi och stannade för att hämta upp oss och skjusta oss till gustavsberg centrum där bussarna går hela tiden! Tacka honom att vi kom hem :P annars hade vi fått stå där i 3 timmar :O

Imorrse när man vaknade kunde jag knappt stå, så bakis var jag, riktigt jobbigt men det är väl sånt man får ta! Så nu stter jag ute på trallen och väntar på att Disa ska komma över, vi ska baka ;P Sedan kanske Marina kommer annars träffar jag henne imorgon.

Blev sur för första gången på några vänner, men nu är det bortspolat och jag ska njuta av sommaren! För det lär bli mitt sista riktiga sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0