Onödig Dag

Dagen började med att jag vaknade 04.50 på morgonen pga att fönstret var öppet så man hörd fåglarna kvittra på utsidan..kul! somnade om rätt så fort men vaknade lika fort igen. Så höll jag på hela morgonen fram till halv 9 då det var dags att gå upp för att göra sig redo för en friluftsdag på Gärdet med skolan.

Väl framme vid tågstationen i Gärdet vandrar jag, lovisa och diana till den stora "planen" med alla fotbollsplaner och jag "kunde" inte vara med pga av att jag har haft så ont i min fot efter en stukning på fyllan (A) . Gör fortfarande ont men blir bättre för var dag! Vi eller klassen spelade fotboll, vann 3 matcher! Lärarna hade ett eget lag och de var väldigt aggressiva hahah!

Stack hem tidigare än de andra för att plugga men fastande framför filmen Mari Antoinette som faktiskt var bra, lite seg kanske men funkade!

Nu ska jag försöka att sätta mig och plugga lite inför proven imorrn!  (svenska & kristendomen) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0