Alltid något när man åker bil med honom....

Efter skolan blev jag upphämtad av Jack eftersom jag ville följa med honom när han skulle kolla sin bilstereo, tycker det är roligt med bilar :D inte likt de flest tjejer men men :P När vi väl kommer dit och ska därifrån så har batteriet dött haha så vi börjar leta efter någon som har startkablar, efter en halvtimme av puttande på bilen och av att ha fråga en massa så fick vi napp av en jätte snäll man som gav oss ström! Cirka 20 minuter senare får dör bilen igen eftersom vi hade stängt av den när vi gick till en affär men då lyckads vi rulla igång den.. Som sagt så händer det alltid något när vi åker bil tillsammans! Hittills har det nog varit 3 gånger vi har fått soppatorsk och nu 2 gånger då batteriet dött haha.

Nu ska jag skriva det sista på min uppsats och sedan skicka in den. Ikväll får vi se vad som dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0