Äntligen fredag!

Blev jätteglad imorse när jag fick ett mail om jobbet jag sökt, fick det! Världens roligaste jobb är det nog att ha under en sommar :) Ska nämligen vara besättningmedlem på ballongflygning! Så ni lär se mig i luften ett antal gånger i sommar ;)

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, kollade nämligen fel på schemat så har missat en timme av lektionen som håller på nu (2timmar lång) så det känns lite respektlöst och pinsamt att komma inrusande så här sent, får helt enkelt ta mitt kast och få skolk... Men men får jobba hemma lite mer i ämnet då!
Nästa lektion börjar alltså om en timme och efter det ska jag hem och hämta träningskläder för att sedan dra till gymmet.

Såg ni matchen igår mellan AIK-DIF? Hur bra som helst att AIK fick första målet ;) Lite synd att det blev oavgjort men så länge inte djurgården vinner så är jag nöjd!

Nu ska jag plugga lite, skriva uppsats om ford mustang, yeaah. ;)

Lev och lek


Kommentarer
Postat av: Sara

Här hade jag tänkt att fråga om du vill ha picknick med mig idag vid kolviksbrygga i solskenet, men sitt i skolan istället du ;)

2008-04-25 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0