ÄNTLIGEN (nästan)

Idag fick jag ett tjock och stort brev från IBS där en massa informations blad fanns med tillsammans med säkert 10 papper som skulle fyllas i och skrivas på. Så det ska göra ikväll för att skickas in imorgon. Sedan ska jag kontakta CSN för att ansöka om studielån. Jag har varit emot CSN shur länge som helst och hela tiden sagt att jag aldrig skulle ta lån i min ålder (19 i juli) men eftersom det är så frutkansvärt dyrt att bo och studera/leva i usa i ett år måste jag göra det och det kommer vara värt det. En sådan här chans är inte många som tar/får så jag ska genomföra detta, It is going to be worth it!

Once in a lifetime exeprience!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0