Back in buisness

Helgen har varit hur lugn som helst med lite festligheter bara. Gårdagen var rolig men gud ad jag var trött. hade sovit 3 timmar för att sedan åka till skolan, köra bodypump sen hem, cyklade lite och tog en promenad. Det på 3 timmars sömn känns kan jag säga. Idag började jag olyckligtvis 07.30 så då var man inte särskilt pigg, höll på att somna på lektionen... Tänkte åka till minneslunden idag men missade bussen som går ut dit och nästa går om en timme vilket jag inte hinner för ska snart åka och träna!

Ska packa träningsväska och sedan åka iväg. Hem sedan och plugga, har prov i virtuella miljöer imorgon! Lägger upp bilder senare!

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0