En timme kvar....

Var ovanligt effektiv på lektionen imorrse, fick väldigt mycket gjort på projektet så nu är det bara att länka ihop allt som ska göras imorgon!
Om en timme är det samhällskunskap B som väntar, mindre kul men bara att sitta där och lida i nästan 3 timmar...
Har suttit nu och hjälp Diana med hennes ansökning till högskolan, eller jag satt mest och gav förslag om skolor som ligger jättelångt från stockholm haha och det tyckte hon icke om!

Ska läsa runt på lite bloggar nu i väntan på Diana och Lovisa. Får se om jag hinner skriva när jag kommer hem, tror inte det så får bli efter jag kommit hem från den där grejen! Blir runt 19-20 nån gång :)


Åh vad tråkigt man kan ha i skolan....

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: haha okej :D
men k special är också bra :)

2008-04-09 @ 15:57:21
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: Sofie

svar: tack du :) desamma!

2008-04-09 @ 16:01:12
URL: http://aktaidiot.blogg.se
Postat av: sofie till Sofie

absolut men imorrn blire gröt börjar sent!, haha lite roligt med samma namn ;)

2008-04-09 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0