Mest lugn

Valet blev att lägga sig i sängen (inte att sova, för det kan jag inte så som skrivit i förra inlägget) för att läsa en bok som jag har hållit på med ett tag och vet ni, jag har läst ut den nu :) Ska börja på uppföljaren så fort jag får tid över. boker "serien" jag läser är "The A-list" och dom är så bra!

Ska cykla med en vän ikväll, så det är mina planer för kvällen haha ;) På fredag blir det röj! Först shopping med Marina och så ska jag bjuda henne på en fika eftersom jag är skyldig henne det (A) sedan ska vi hem till henne och föra på kvällen för att sedan bege oss ut på festligheter någonstans på gullmarsplan. Det enda dåliga är att jag måste upp kl. 10 nästa morgon för att befinna mig i hemmesta kl. 11. Tar nog cykeln då, så kommer jag hem snabbt =)

Skulle inte banga på denna :P
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0