Mycket hanns med igår!

Gick upp 05.30 och gjorde mig iordning och åkte sedan till skolan för att ha lektion mellan 07.30 - 09.30. Efter matten drog jag och Joanna till stan där hon kollade lite studnetklänningar i väntan på hennes mamma och jag väntade på Lovisa. Efter att hon mött upp sin mamma och jag Lovisa gick vi och kolla på väskor och tog sedan en lunch innan hemgång. Väl i slussen så ringer jag marina som tyckte att jag skulle komma förbi henne och emelie som satt vid john chris (cafe) så det blev ingen hemgång för mig! Utan hängde lite med dom i solen och även Mikaela kom förbi. Vi promenerade hem till Marina och gjorde kaffe som vi drack ute i solen, mysigt :) Mitt i all pratande ringer min vän Disa som ville ha lite sällskap i väntan på Markus så jag åkte till henne och spenderade lite tid med dom innan jag fick skynda mig till kontoret för samling innan flygningen med luftballong! Det var lite småläskigt i början när man lyfte men gud vad roligt det var! Så om ni såg en röd stor ballong där det stod Globen shopping tror jag så vet ni nu att jag var i den korgen :) Landingen var nog roligast för den var inte mjuk utan korgen nästan välte men det är absolut ingen fara sånt kan hända men den ställde sig upp til slut. Roligt var det!
Efter at ha packat ihop korgen så blev vi alla döpta, jag fick namnet Ballongmarkgrevinna af barkaby och champagne i håret sedna blev det picnick med champagne och ost&kex.
Hemkomst: 22.00 och jag var grymt trött! Kollade dock på en film med bröderna och pappa som var jätterolig, kommer dock inte ihåg vad den hette.
Nu ska jag göra lunch och sedan plugga lite ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0