Roligt

Har kollat statistiken på min blogg och den går bara uppåt :) Roligt!
Eftersom det inte går något särskilt bra på TV så tänkte jag skriva ett litet inlägg igen :)
Imorgon ska jag iväg på en för tillfälligt hemlig grej, lite smått nervös, men berättar för er när jag vet allt!
Måste bara tillägga att jag längtar efter att få bli 100% antagen till SBCC! Håller tummarna men är rädd för att det värsta kommer ske eftersom jag har fått för mig att allt jag tror kommer ske inte sker, typ så kallat jinxat (säger man så)...Får ha tro och hopp helt enkelt :)

Har även suttit och skrivit ner alla studentskivor man ska gå på och såg då att en vecka i maj är det 3 stycken, tuar att det är en dag mellan vara, hinner man repa sig ;) Får ta det lugnt helt enkelt, tur att man inte har så mycket pengar att spendera på sprit eller med andra ord jag vill inte göra det.

Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0