Så äckligt!

Vaknade vid 9 idag och gick upp för att till min förvånan mötas av en farfar som sa hej då, han skulle tydligen åka redan och vasse skulle med han ner på lite "semester" (min hund avgudar farfar) Så efter att ha vinkat adjö började jag att laga havregrynsgröt! Problemet är att jag tycker det är så vidrigt men man orkar mer av plus att det är väldigt nyttigt så är bara att vänja mig ;) Som vanligt sitter jag med mitt Green tea nu innan jag ska hoppa in i duschen, har så sjukt gott om tid denna morgon, åker inte härifrån förräns halv 12!

Ska väcka min sovand twin och fråga om han vill möta mig på gymmet efter plugget, men han ville vänta till halv tre för då slutar den andre broder... Jaja får väl se hur jag gör :) Ska läsa de bloggar jag dagligen följer och sedan göra mig i ordning.

Ha en bra dag!

p.s. Blev bråk på hockeymatchen igår mellan linköping och HV :D Linköping vann YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0