Skrikiga 40+are

Ikväll ska min mamma har tjejmidag här hemma så på ett snällt sätt säga att vi inte får vara hemma under själva middagen har hon gett oss pengar för att dra och käka någonstans haha. Fast jag har inga som helst problem med det för jag vet att dessa kvinnor brukar vara väldigt högljudda dock väldigt roande.
Så kvällens planer blir middag med bröderna och sedan iväg till gymmet. Blir inte mycket mer eftersom jag ska upp 07.00 imorgon senast. Hemskt är det, vem vill gå upp så tidigt på en lördag?

Städningen har å andra sidan gått halvbra, har bäddat sängen och lag en stor sjal över en hög av olika saker på fåtöljen så det inte ska synas haha. bra städning va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0