SKRIVA

vill bara skriva, så känns det i fingrarna just nu. Har bloggen blivit en drog? haha aja bättre än rökning ;)
Vad ska man skriva då? Kanske ska berätta onödiga saker om mig själv ;)

Sofie:

Är jag glad, är jag riktigt glad
Är jag ledsen, är jag oftast väldigt ledsen
Är nästan alltid glad :)
Envis
Målmedveten
Säger störda/roliga saker näst intill varje dag
Skrattar mycket
lättroad
Älskar TÉ
Reser minst en gång om året
Seglare
Sämst på att plugga
Bott i USA
Vill mycket
Kan vara elak men oftast snäll ;)
I år (enbart i år) tycker jag inte om snön och tycker inte om skidåkning, fast jag egentligen tycker om skidåkning och snö.
Tar en timme för mig att somna
Vänsterhänt men gör det mesta med högerhanden
Kan städa men hatar det, därav mitt jämt ständiga stökiga rum
Lyssnar mest på rock men även allt annat förutom skrikig musik och opera
Beroende av min Ipod och mobil
Tappar bort mitt busskort jämt men finner det alltid
Favorit bilen är mustang
Hatar att köra bil haha
Vill ta motorcykel körkort
Tycker inte om att slänga saker/kläder även fast jag aldrig använder dom
Förlorar 2/100 på singstar
Älskar överraskningar
Saknar vissa
Älskar fler
Har sämst minne
Tycker att moppe pojkar är töntiga men egentligen vill jag själv sitta på moppen och köra som en j*vla galning!
Stavar väldigt ofta fel i mina inlägg hahah
Planerare
Kommer alltid i tid
Får panik och ångest om jag försover mig eller kommer försent 5-10 minuter, ibland går jag inte ens in på lektionen hihi :P
Börjat tycka om cykling
Min favorit färg är grön
Tänker som en kille oftast, ser inte nya saker och glömmer lätt etc ;)
Kallar allt TE som inte är earl grey eller green tea för "hubba bubba" te alltså skit te
Kan inte sova mitt på dagen hur trött jag än är
Egositisk, jag går före dig, ibland
Livrädd för clowner och fåglar (mest svanar)
Pratar mycket
Öppen för nya saker
Kan inte sitta still för länge, så ska gå nu! hej då!



Vänner vill ni lägga till nåt så säg till

Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha ja du, du har nog lyckats få med det mesta ;)

2008-04-09 @ 21:17:10
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0