Skrivkramp

Har suttit i över en timme och fyllt i masso av blanketter som ska skickas in till IBS/SBCC. Fortfarande inte klar men måste skaffa lite mer information samt översätta mina betyg till engelska. Så nu ska jag börja skriva ett brev till min kanske blivande hyresvärd där jag ska beskriva mina intressen samt varför jag vill hyra lägenhet där. Sjävl tycker jag det verkar onödigt att sitta och skriva ett brev. Fick till och med fylla i en separat blankett där jag skulle pricka i en massa egenskaper som jag har men det roligaste var när jag kom till frågan:

Do you usa alcohol?: _ yes  _no  _sometimes

haha ska man vara ärlig eller ljuga för att verka bra? Jag svarade i alla fall sometimes (ibland) eftersom här i Sverige är det lagligt för mig så får säga det till han om han undrar, men kommer givetvis att respektera deras regler! (till en viss mån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0