Vilken dag

Det första jag gör imorse var att försova mig en timme, så rusade ner till bussen som aldrig kom så i ett desperat försök ringer jag Jack och frågar om han har åkt in till skolan än. Fick till svars att han med hade försovit sig så blev hämtad av honom vid bussen, vi kom bara 20 minuter försent och det är tur kan jag säga! Efter plugget drar vi hem men eftersom han aldrig tankar sin bil får vi soppatorsk cirka 500 meter innan bensinmacken...Man kan ju säga att jag skrattade lite åt det hela eftersom detta var andra gången vi två har råkat ut för detta :P Vi fick då ringa Erik som kom med en bensindunk till oss (fanns ingen i bilen) sedan följde vi med till hans plugg där dom stod och meckade med bilar.

När jag väl kom hem så bestämade jag mig för att dra till biblitoketet, måste hitta information om Ford och ford mustangs utveckling, ska skriva en vetenskaplig rapport om det. Hittade typ inget så ni som vet något om märket och bilen, hör av er!

Precis hemkommen från promenad med hunden, lär dock ta en till senare, så sjukt fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0