Vilken helg!

Blev dålig uppdatering men har inte haft tid eller ork till det! Igår var dock väldigt trevligt med undantag från några incidenter men som är lösta nu :) Vi hamnade på chaplins efter att ha varit hos en av Marinas polare. Var någon studentskiva med halv bra drag. Drog hem till henne vid 4 och både jag och marina somnade i soffan efter 2 timmars prat. På morgonen var man väldigt sliten må jag säga! Men kul hade vi :)

Har idag varit inne i stan med henne och kom precis hem ifrån en pokerkväll hos några. Jag var för trött för att stanna så drog hem. Har sovit 5 timmar och varit bakis hela dagen så kände för en tidig kväll idag. Imorgon blir det Låång sovmorgon och studerande av två ämnen.

Blir bättre uppdatering från och med måndag!
Ska äta upp min kalla ravioli som är min middag (väldigt sent I know)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0