Grym dag

Började min dag med shopping. tre par skor inhandlades. Bland paren ett sjukt par snygg högklackade. Bikini, legging och fliflop. Imorgon blir det apoteket shopping haha. Ska inhandla ipren, hudlotion och plåster etc. Efter shoppingen med mamsen åkte jag hem till Lovisa. Där lekte jag med hennes hund Zeus medan hon gjorde sig iordning. Drog sedan ut i regnet och mötte upp Joanna i slussen. Vi åkte till gamla stan för att ta en fika men vi hamnade vid t-centralen. God sallad åts och vi var mätte och belåtna. Drog lite mer shopping, dock för dom två ;)

Måste packa klart allt idag, bläh vill inte :(

Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Hej! har en frågestund i min blogg just nu med frisörfrågor! Så har du något problem eller vill ha tips. Så tveka inte att fråga! :)

2008-08-05 @ 18:58:46
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0