Home sweet home!

Jo, nu är det så att jag hatar att rita för hand. Många kanske vet det? Men jag är sämst på att rita. Kan typ rita en streckgubbe. Men i alla fall så kommer vi till classic animation och ja det är en bild kurs! :O Rebecka tyckte det var kul men jag och Claes var inte lika förtjusta haha. Läraren som håller i kursen är dock grym. Han har jobbat med Disney, massa filmer i hollywood som är kända etc. Han rabblade upp en massa saker man kände igen så ja vi har sjukt bra lärare på denna skola! Han var väldigt snäll också, lät oss gå redan vid 19.00.

Så det jag måste införskaffa till skolan är:
3 sketchbooks
1 shyst blyertspenna. (Lovisa hjälp!, vad är det för penna som är "mjuk"?)
färgpennor


Orka, jag tänker fan inte spendera pengar på det! får bli en kmart runda, där är det billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0