Ja ännu en solig och varm dag!

Idag har det varit bra hittills. Hunnit med en del faktiskt!
började med frukost, saknade svensk fil och flingor så köpte naturell yoghurt med granola flingor? haha :P tytp som crunchy hemma. Pratade sedan i skype med Micke och Viktoria :) Hon tyckte jag kunde komma hem haha :P men nej nej ;)
Ringde sedan till Sara! Kul att höra henne :) Vi skulle pratas vid lite mer imorgon!  Så alla skaffa skype, kommer tjata som bara den ;)
Efter allt pratande så drog vi ut på framsidan av huset och lade oss i gräset för lite solning, stört skönt! Dock tappade vi intresset efter en halv timme :P Så drog iväg och fixade min cykel (behövde tighta till sadeln lite, satt lite löst) Sen drog vi till Starbucks där jag köpte en frappacino och becka en iskaffe. Idag ska vi unna oss med en liten annan middag jämfört med pasta som vi ätit i någon vecka, hör och häpna, Korv med bröd! hahah ;) billigt och bra = bra för vår ekonomi.

Nu ska jag lägga mig på golvet för att lida ut den äckliga värken. Usch vill inte vara tjej just nu. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0