LA säger jag bara


Ok här i Santa barbara finns det verkligen sjuka människor. Dock har vi sett eller i alla fall jag den sjukaste grejen. Vi såg en hund som hade en katt på sin rygg som i sin tur hade en råtta på sin rygg! Helt sjukt haha. Och idag när jag och Rebecka var på State street ser vi hur hunden ligger och sover, på hunden ligger katten och råttan. det roligaste jag sett hahahaha.

Idag har vi varit i skolan och anmält oss (registered) till klasserna, dock var jag redan klar med sånt, skönt. Rebecka och jag har två lektioner tillsammans, båda slutar 22.05...
Efter plugget drog vi till banken där bankonton infärskaffades. Sedan en tur på state street där jag fönstershoppa och rebecka inhandlade lite smått :) Mötte sedan upp mamsen som tog oss till Circut city där Rebecka köpte en laptop.

Nu på kvällen har vi druckit bubbel och ätit jordgubbar, gott gott :)

Imorrn får vi lägenheten och då kommer jag få ,mer tid till att lägga upp bilder till helgen då jag får koll på allt! Kan inte dra upp sladdar och sånt ur väskan just nu :P

En sak jag måste informera mina vänner om. MUSTANGER, överallt finns dom, jag är i drömstaden!
För er som inte vet så ÄLSKAR jag ford mustang :D och då menar jag älskar :D

Kommentarer
Postat av: L

älskar.... BESATT är ett mer målande ord för ditt vurmande för en jävla bil :P



2008-08-14 @ 12:06:12
URL: http://looi.blogg.se/
Postat av: L

hahah och föresten... 22:05 lokal tid eller svensk? För det låter som när vi jämt skämtade om "idag slutar vi 22:30" så fort nån frågade när vi slutade... :D

2008-08-14 @ 12:20:54
URL: http://looi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0