Last day, Woah

Idag går jag i skolan från 13-22. Precis käkat frukost som är det närmaste jag kommer svensk mat. Mjölk med granola flingor haha. Idag är sista dagen innan helg. yay! Går bara måndag till torsdag nice va? ;)
Och denna helg är 4 dagar lång eftersom det är laborday på måndag vilket innebär ledighet :D Då är det en stor fest på stranden!
Ikväll kunde vi sova efter att ha varit sjukt pigga och glott på tv samt stört mike lite. Men vaknade av mig själv idag vid 9 vilket är bra. Bussen går härifrån 11.46. Nästa går 12.50 och då hinner vi inte. Eller rättare sagt sitter hellre på direkt bussen som tar en kvart istället för att ta en buss och sen byta till ytterligare en buss som tar 30-40 minuter.

Eftersom det flesta är lediga på fredagar gissar jag starkt på att vi kommer se mycket party när vi kommer hem från skolan ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0