Lost on calle real

Rebecka och jag tog cyklarna till bussen. Hoppade på 23an. Alla gick av vid Kmart förutom vi för vi trodde den gick til downtown. Chaufförern fråga vrt vi skulla varpå jag insåg att vi satt på fel buss och sa då själsäkert : Next stop!
Vi hamner i något bostads område. Hittar ingen busshållsplats. Ringer Mike som snällt säger att han kan hämta oss.
En halvtimme går och han har fortfarande inte kommit, vi ringer och jo han är på Calle Real vägen. Vi säger att vi går mot Bensinmacken Mobil och han ringer oss och säger att han är där. Men icke är han det. Nej han är långt bort. Vägen är tydligen riktigt lång.... han var 1.5 mil bort hehe...

I väntan på honom dyker det upp en man som hört mig prata med Mike i telefon då jag jag säger att han är lost inte vi. Vi båda var helt fel ute. Mannen frågar oss efter mitt samtal med Mike vad som pågår. Vi svarar att vi är vilsna. Han skrattar lite och går in i macken. Kommer sedan ut med en kasse öl då han utbrister: You girls wanna come and drink beer with me?

Nej det ville vi inte, vi väntar på våran kompis. Efter en timme kommer Mike som ligger på tutan när han ser oss hahaha. Vi köpte då 100 stycken av hans favorit isglass. Då blev han glad. När vi kom hem så blev vi glada för då ser vi att vi har en fin mellanstor platt tv i köket! :) Jag förösker installera den men det visar sig att vi måste köpa den förbaskade kabeltvn...Suck. Men det är bara 4.30 dollar vilket inte är någonting. Så vi lär åka ochj köpa det idag eller imorgon. För just nu ligger Mike och sover, han är riktigt bakis hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0