tre

Idag är det exakt tre veckor sen jag landade i LAX ! vad tiden har gått fort! känns som mindre. Hoppas inte året flyger förbi bara. Vill ju inte hem!
Gissa vad jag hittade idag,... Wasa knäckebröd! haha :D gott med svensk nyttig mat :) Så det blir min frukost i framtiden.
Imorgon, lr rättare sagt idag, kl är ju halv ett. Så blir det stranden sen utgång förhoppningsvis!
Fick sug efter att dra och springa när jag vaknar imorgon bitti, hmmm får se om det blir någon löparrunda :)
Cykling lär det dock bli, har cyklat varje dag sen vi köpte dom!

Nej nu ska jag sova. Gonatt!

au naturell på väg till skolan

Kommentarer
Postat av: XONX

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem.

2008-08-30 @ 09:29:10
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0