Inte i närheten

Har precis gjort klart instuderings frågorna till Ekonomi provet imorgon som kommer gå åt helvete. Men så går det när man glömmer bort allt som ska göras. Får göra mitt bästa helt enkelt. Ska sätta igång med engelskan nu, måste egentligen plugga på ekonomin men har knappt någon tid kvar att göra engelskan på så måste skriva minst en sida idag. Sedan blir det ekonomi plugg restrerande delen av natten, så ett samtal eller sms skulle uppskattas när det blir lite tråkigt att sitta här och bara läsa ;)

Börjar inte förrän 9.40 imorgon, ska dock gå upp 06.00 för att vara på gymmet 07.00, hinner inte träna på eftermiddagen denna vecka så får bli morgonpass. Och ja jag vet att jag skrev att jag hade feber tidigare idag, men va faan har inte tränat sedan söndagen...Känns inte bra. Men får avgöra imorgon om det blir träning eller inte.

Nej ska fortsätta mitt studerande nu. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0