Lyckad kväll och bra dag

Kvällen igår var hur kul som helst, vi pratade på om allt mellan himmel och jord samt åkte pulka en gång eftersom det snöade haha :) När det var dags för att sova blir självklart jag och joanna störda av killarna som vägrar gå och sova. De anser då att vi också ska vara vakna men tillslut lyckades vi få iväg dom :)
Imorrse vaknade jag med huvudvärk, konstigt ;)

Efter frukosten skjustade vi Joanna och Allan in till slussen. Efter det åkte jag och bröderna till gymmet, helt slut efter det! Nu har jag precis varit ute med hunden i snö ovädret och gjort varmakoppen till lunch.
Snart kommer Cassandra över sedan ikväll ska jag träffa Marina för en fika :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0