Mail från andra sidan atlanten

Jag har bott i USA mellan åren 1997 - 2001 för er som inte vet. Sedan flytten hem har jag hållit kontakten med en av mina bästa vänner jag fann där. Vi känner varandra på djupet, mailar nästan varje dag. Det är väldigt svårt att hålla kvar vänner som man ser en gång om året. Men Heather som hon heter och jag har lyckats. Att maila nästan varje dag sedan mars 2001 är väldigt starkt gjort av oss. Känner lycka av att ha henne i mitt liv även fast det är ett helt hav mellan oss.
Detta skrev hon i sitt mail idag. Tror ingen förstår hur bra vänner vi är och hur mycket vi saknar varandra.

Sofie you are truely my bestest friend ever and I could never replace you.
I miss you a lot and I just wish that we could just hang out all the time.


Jag kommer så väl ihåg varje dag efter vi slutat skolan så ringde vi alltid varandra direkt när vi kom hem, vi kunde prata i flera timmar. Jag lade alltid på mitt i en mening för att jag hatade att prata i telefon, men hon ringde alltid upp och så kunde vi hålla på haha. Mest var det på skämt att jag lade på och det visste hon. Saknar våra telefon samtal vo hade varje dag i nästan 2 år.

Ska flytta tillbaka till Boston så fort jag får chansen. Där är jag lyckligast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0