Saturday

Vaknade 12 idag, skönt att sova ut! Runt 13.00 åkte hela famljen till sickla där jag köpte ett par uber snygga pumps. Bröderna köpte lite kläder och pappa brukade sitte VISA kort ;)
Efter sickla bars det av till IKEA där föräldrarna inhandlade en ny säng :) Mamma sa hela dagen att hon tröst handlade på grund av att vi inte fick huset, hahah :D
Övningskörde hem förresten, det gick bra förutom att jag körde helt fel och hamnade på fridhemsplan så blev en tur i stan, men det gick bra dock tyckte familjen att jag kör för fort ibland...
Har precis ätit sushi med brorsan och ska nu städa rummet lite...
Ikväll måste något kul hända! Annars blir jag arg ;)

Nej ska göra lite annat och sen ringa lite samtal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0