Sjukt bra dag!

Gick upp 06.00, var på gymmet cirka 07.15. Ingen trodde jag skulle orka gå upp men det gjorde jag, stolt! :P
Drog från gymmet strax innan nio för att hinan till lektionen :) Satt och pluggade på ekonomi provet som vi hade idag, inget gick in i hjärnan, allt gick bara ut , satt och tänkte på annat hela tiden, hemskt!

Aja efter skolan så mötte jag upp Marina på fridhemsplan där hon ska få en lägenhet nästa vecka, glad för hennes skull :D Sedan tyckte hon vi skulle dra till någon resturang men det var stängt så det blev en låång promenad till hötorget där det åts sushi, hon fick mig att äta ingefäre, tydligen är det bra mot förkylning och jag är jämt förkyld. Vidrigt var det i alla fall! Mitt i konversationen så börjar vi prata om spindlar... Kolla filmen nedan så får ni se vad Marina anser om sådana kryp.
Vi drog efter det till coffee house by george och drack kaffe samt pratade om terapi och psykologer...:)
Självklart hamnar vi i rusnings trafiken på väg hem så tog en timme istället för en halvtimme för mig att komma hem, roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0