ÄNTLIGEN

Har nu hunnit med gymmet och skrivit klart två uppsatser, en i psykologi och en i marknadsföring, känns så skönt, riktig lättnad att bli klar! Jag ville verkligen inte sitta på Fredag och stressa igenom ett arbete som ska vara inlämnat 24.00.
Imorgon så fyller en av mina bästa kompisar Disa år! Känt varandra i 7 år snart :) Hon ska få något roligt av mig ;) Får se vad som hittas på i mitt huvud. Dock hatar jag att köpa presenter så ska hitta på något mycket roligare än en sak. Redan nu är jag full av ideer ;) Så efter skolan imorgon bärs det av till stan och sen hem till Marina på kvällen, kommer bli lyckat, det blir det alltid när man är med henne! Ingen tråkig stund :) Nej ska kolla på TV och sen ringa ett samtal till Matilda och Marina. Skriver senare kanske? får se =) Det är i alla fall en väldigt bra dag idag! Hur trött som helst men hur nöjd som helst!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0