Bra Dag !

Vaknade runt 11 idag och bestämde mig för att dra iväg till gymmet. Tränade i cirka 1 ½ timme, känns bra :) dock är man lite förkyld så det blev lite snurrigt på slutet vilket gjorde att jag fick avbryta tidigare än de andra men det gjorde inte så mycket, nya tag imorgon!

Nyår var väldigt lyckat, började med tjejmiddag och sen efterfest hos mig. Väldigt trevligt faktiskt. Nu sitter jag och väntar på Matilda för att slutföra våran slut tenta i psykologi, usch. Sen ikväll hoppas jag på något roligt !

Imorgon kanske det bärs av till Marina på middag? får se hur det blir, ska ringa henne lite senare.

Måste tillägga att jag känner en enorm ångest i vad man ska välja till högskolan?!! Hjälp någon, nån som vet om det finns en linje som berör turism med media i samma program?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0