Bra dag!

Gick upp 8 imorrse, pigg och halv glad :) I skolan hände inte mycket som vanligt, försökte förgäves att övertala Matilda och Lovisa att skippa lektionen för att dra in till stan eller något istället, men jag lyckades inte så var tvungen att gå på lektionen.. Efter skolan mötte jag upp mamsen för att handla färdkost för tågresan imorgon. 7 timmar själv på ett tåg, roligt... men ska få lite plugg avklarat då så det blir nog bra att få den tiden för mig själv. Det som köptes var nötter coh morrötter :P

Disa har precis gått hem, ska mötas upp senare för att ta en promenad innan vi går och sover. Jag ska upp 05.30 imorgon... Lär vara död haha. 

Nej nu ska jag uppdatera min ipod med musik och sedan göra lite annat. Packade på cirka 10 minuter, bra va? :P
Ska försöka uppdatera när jag väl är i Duved/Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0