Duktig jag är !

Började skola 07.30 med matte! Jag räknade förvånansvärt 12 tal, brukar räkan i snitt 1 tal per lektion, så känner mig duktig :) Efter matten hade vi 5 timmars rast att se framemot... den spenderades i ett rum där vi ritade, pluggade och eldade parfym och sminkade jack och dansades...Fråga inte varför, för vi var trötta och uttråkade.

Efter sista lektionen åkte jag, viktor och micke till gymmet. Eftersom jag är förkyld så körde jag i 30 minuter bara, det kändes i halsen..inte smart. Men men, roligt var det :) Nu har jag precis duschat och hittat plånboken som försvann spårlöst igår så det är bra! Ska visa er lite hur dagen såg ut och vad som gjordes under dessa 5 timmar...


Jack och Daniel dansar för fullt och så hör man Lovisa prata i bakgrunden haha.


Här eldas det lite grann, Lovisas ide och jag hängde givetvis på! Jack tänder och det blir en liten låga haha sött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0