:)

Har skrivit klart psykologin nu så hoppas att jag får godkänt på den annars blir jag grymt besviken. Har för övrigt pratat hur länge som helst i telefon :) Varit ute och gått med hunden på lång promenad i rask takt (blev inget gym idag) ska nog köra lite hantlar sen som vi har hemma.
Har enbart marknadsföringen kvar nu, skönt! Börjar 13:00 imorron vilket är hur skönt som helst, går upp vid halv tio, äter frukost sen ut och gå långpromenad med hunden. Hem och duscha sen till skolan! Kanske gymma efter, får se om jag hinner få in det i schemat imorrn =)

Sitter och kollar på Age vs Love, rätt så bra program fast eftersom jag har nada tålamod har jag redan kollat upp vem som vinner ;) Ska inte avsölja det nu dock :P  Ska fortsätta plugga lite nu sen kolla nån film som börjar  på 3an om 20 minuter.

Ha en bra kväll ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0