Företag

Har precis kommit hem från en middag med familjen hos morfar min, det var faktiskt trevligare än vad jag trodde det skulle bli. Pappa och mamma har fått en idé om ett företag de ska starta nu i vår. Så på bil vägen hem blev det mycket diskussioner om namn på företag och lite händelser av att pappa och mamma blev hårt spända av bältet i bilen haha. I alla fall så står det mellan två namn nu, jag har fastnat för Something mer säger jag inte.

Tror detta "familje företag" kommer bli hur lyckat som helst eftersom idén är klockren och riktigt intressant! Mer information om vad vi har tänkt göra när allt är klart!

Nu ska jag sätta mig och skriva klart tentan i psykologi som ska vara inlämnad tills imorrn. Wish me luck!

Uppstigning kl. 08.00, fy fan, jag som är van att gå upp 12-13 nu för tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0