Första dagen i skolan 2008

Imorrse var verkligen hemsk! Skulle egentligen gått upp vid 7.30 men sov till 8.40, inte bra eftersom jag skulle gå till bussen vid 9.15 men pappa min kom till räddning och skjustade mig till bussen! Kom till och med tidigare till skolan.. Det borde jag få eloge för :O

Väl i skolan hände inte så mycket, lektionerna var händelsfria, allt som blev gjort var att skriva klart några instuderings frågor till multimedia provet om cirka en och en halv vecka.

Satt och blandade 80-tals musik med hard trance idag med Lovisa på lektionen, haha :P sedan bestämde vi att en kryssning måste göras inom en snar framtid, efter den 20/1 nån gång närmare bestämt!

Nu ska jag avsluta min tenta för en gångs skull! ska vara inlämnad kl 24.00 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0