Gårdagens kväll/natt

Det slutade med att vi var ett stort gäng på Harry B james, och en massa värmdöbor! Massa headbangande och öl drickande. Jag dock nöjde mig med vatten hela kvällen på grund av att jag ska jobba, träna och plugga idag, vill då inte vara bakis. Efter ett par timmar bestämdes det att vi skulle dra vidare men ivi orkade inte stå i kö till alla ställen så vi vandrade mot bussen. Bror min hämtade mig, marina och erik, jätte skönt att slippa gå i kylan hem!
Marina och jag somnade inte förrän 5 på morgonen.

Idag har mina föräldrar tvingat mig att följa med på nån visning för ett sjöställe, deras dröm som de antar. Huset var groteskt, luktade och såg förjävligt ut inuti. (ursäkta mina ord). Men en sjötomt överväger det mesta antyder de på...

Skriver senare, ska studera lite nu. Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0