Hemkommen

Äntligen är man hemma, fast friden är inte här ännu.

Dagen i skolan har varit helt ok, dock försov jag mig imorrse och sedan när man skulle till bussen fick jag stå och vänta i 30 minuter! Tack för att man har en pappa som kom till räddningen, Körde mig till stan på 20 minuter för att hinna till multimedia lektionen där vi inte gjorde mycket som vanligt. Blev också arg för att jag inte förstod programmet vi jobbade med, läraren gav helt fel svar så gav upp efter ett tag. Olyckligtvis Klämde jag nagelbandet idag, blod och irritation kom fram...

Hade möte med Syon idag, kanske inte så givande för min del eftersom allt hon sade till mig hade jag redan koll på, men trevlig var hon! Sedan har vi äntligen påbörjat ekonomi delen i Samhällskunskapen, enda anledning till att jag valde Samhälle B.

Efter skolan åkte jag till pappas kontor och satte mig för att läsa Tech tidningen, lite roliga annonser i alla fall, i väntan på att pappa min skulle jobba färdigt för att sedan åka och handla.

Nu ska jag försöka mig på en uppsats som jag måste komplettera..kul...
Och nej, bara för att man sitter längst bak på lektionen betyder det inte att man anser att det går bra att slappa på lektionen, hatar en viss lärare men inga namn ska namnges.

Uppdaterar senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0