Hemma

Kom hem för 2 timmar sen från centralen. Resan upp till åre var jätte skön, 4 säten för mig själv eller nästan en hel vagn haha ;) Under helgen i åre har jag varit med kusinerna 24/7 och haft det hur skönt som helst. Vi har bowlat, promenerat, shoppat och lite till :) Visade en film som jag ansåg att alla måste ha sett, dock var det kanske inte rätt val för deras ålder men dom satt tysta och kollade haha... Igår och imorrse så snöade det så sjukt mycket, kom säkert 50cm snö! Imorrse när jag vaknade så gick snön upp till höften! Jämfört med värmdö där vi har nada snö.. Dock är det lika kallt. Så jag anser att ifall det ska vara kallt kan det lika gärna vara snö, eller?

Tågresan upp var dö trist. Lyssnade ur batteriet på Ipoden, tåget var fullsatt och människorna runt mig var 40+ som satt och drack öl och vin. Haha. 7½ timmar tog det och nu ska jag sova vilket inte kommer gå bra eftersom jag har gått och blivit dunder förkyld. roligt.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0