Ingen rolig morgon

Vaknade av larmet 7.15, gick upp och åt en macka sen tillbaka till sängen. Hör efter ett tag hur mamma rusar in och låter småsur "klockan är tjugo i! ni ska ju åka nu?." Vi visste detta men eftersom vi båda var så trötta sov vi fram tills mamma kom hem med bilen som vi skulle ta. Sen kom andra skriket "Ni är inte ens iodrninggjorda" Nej jag vet att jag stog i pyamas halv sovandes men jag blev klar på 10 minuter ändå. Likaså brorsan. Vi eller jag är nu i skolan I TID sen vet jag inte om brorsan har kommit fram ännu, han börjar halv fast det är en del köer ute. Har matte nu som håller på i en timme sen är min skol dag slut. Ska försöka få med Viktor att träna men han säger att han inte orkar... Nej ska gå och spana in om några har kommit.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0