Mys med bästa Marina

Det visade sig vara inställd lektion idag, roligt. Det betydde att nästa skule börja om 5 timmar, aldrig att jag tänkte vara kvar till dess! Så jag ringde Marina och vi bestämde träff. Först ut var ett besök på G2 där hon ska börja på Tisdag nästa vecka :) Efter det drog vi hem till henne och lagade lunch samt drack kaffe. Just nu håller hon på och gör sig iordning så jag skriver lite i väntan på henne. Alltid lika roligt att umgås med den tjejen! :)


Imorgon är jag ledig, så skönt! Ska fika med Marina och Jossan runt 4 så blir en lång sovmorgon :) Fast jag lär nog gå upp tidigt för en promenad med hunden.


Nu ska jag kontakta en person i hopp om att ses ikväll, förhoppningsvis blir det en lätt övertalning eftersom vi snackade igår om att ses ikväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0