Mysig dag

Vaknade halv 11, ledig på torsdagar vilket är grymt skönt! Klockan 13:00 mötte jag underbara Marina för lunch, vi satt ute och alla på resturangen tyckte det var "friskt" av oss haha :)

Efter lunchen åkte vi till swedbank för att fixa någon slags dosa och vi förstod nada av vad bankmannen förklarade för oss, han måste trott att vi var helt vrickade i hjärnan...När vi blev klara där åkte vi hem till henne och drack kaffe för att senare åka till delselius och träffa Josefin för en fika. Det blev Te. Mycket prat blev det! Efteråt mötte jag upp med mamsen för att handla och nu ska jag skriva engelskan eftersom jag ligger väldigt långt efter...

Måste tillägga att jag är väldigt glad för Marinas skull! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0