Mysig morgon

Vaknade kvart i nio imorrse av ett telefonsamtal från Marina. Förvånad att hon väcker mig och inte tvärtom! Brukar alltid vara så att hon sover till 15.00 haha =)
Klockan halv elva rusade jag till bussen eftersom jag tog fel på tiden men lyckligtvis hann jag i tid! Möter Sara på bussen, mycket trevlig tjej, känt varandra i 18 år, sedan hoppade Marina på bussen.

Jag och Marina tog oss en god lunch, eller frukost för min del, på cafét mitt emot skolan, jätte trevligt! Sedan gick vi mot skolan och Marina fick träffa några gamla klasskamrater, dock har vi inte hittat Justin ännu, han försvann! :O Det gav oss en mycket besviken Marina ;)

Börjar Praktisk Marknadsföring om en kvart och sedan ska jag bli hämtad för att åka till gymmet för göra lite nytta :) Ska bli jätte skönt att träna plus att det är så kul när man är fyra personer som tränar tillsammans!

Ha en bra eftermiddag, så skriver jag senare när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0