Natt och dagens planer

Mått halv dåligt hela natten men har i alla fall lyckats få lite sömn, kan inte komma på varför jag är illamående...
Fast så förträngande jag är så ska jag försöka tänka bort det och istället berätta för er hur min dag ser ut!

Om en timme blir det en lång promenad med Disa sedan hem till henne för att kolla lite grejer. I eftermiddag runt något klockslag kommer Marina över för att fixa sig och föra lite här innan vi drar ut på krogen för att fira Veronika som fyller 18 år idag! Grattis På dig!

Ska försöka hålla mig nykter för imorgon har jag fullt upp. Måste plugga på ett prov samt skriva klart en engelska uppgift och en psykologi komplettering. Möte och gå på nån visning för ett hus är också inbokat! Vill dock inte flytta men det struntar mina föräldrar fullständigt i...

Ska iväg nu! Hörs senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0