Plugg på lovet

Vaknade imorrse med ångest, 2 dagar kvar till skolan börjar, kul. Så nu sitter jag här och försöker bli klar med min sluttenta i psykologi vilket inte gå så bra eftersom jag har nada koll på alla de olika perpsektiven etc inom ämnet. Tentan ska vara klar på måndag och jag har knappt fått ihop en sida... Ja ni märker ju själva hur svårt jag har det i ämnet.

Matilda är sjuk så blir inget studerande med henne. Sedan hoppas jag verkligen på en kväll med Marri för jag behöver prata och komma bort från huset ett tag.

Den personen som har ett perfekt liv och en perfekt familj, hör av er för jag tror fan inte att det finns något sånt. Jag har i alla fall inte upplevt något liknande. Det närmaste jag har kommit till ren lycka och att ha det perfekta livet var när jag bodde i USA, det livet varade i 3 ½ år sen rövades den drömmen bort. Nu när man har vuxit upp får man uppleva många problem och konflikter, sånt man knappt märkte av när man var yngre. Dock var mitt liv inte enkelt fram tills jag flyttade ifrån det här piss landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0