roligt...

Efter att ha lagat tacos tillsammans med familjen (förutom pappa som är i norrköping) så åkte jag och brorsan för att handla lite grejer till kvällen, fick då ett samtal av mina kära vän Disa.

Disa - Vart är du !?
Sofie - Jag är på ICA, dåra?
Disa - Du skulle ju komma hit efter att du ätit...
Sofie - Klarar du dig inte utan mig ;) ?
Disa - Nej
Sofie - kommer om 15 minuter haha, :)

Hhaha disa är rolig hon :) vi garvade lite sen så släpptes jag av hos henne för att kolla på hennes rum som hon sa att hon möblerat om.. jag är ju nästan gjord som en kille i tankesättet så såg ingen skillnad, nästan. Vi drog därefter hem till mig och jag var hur trött som helst! efter att knappt ha sovit och sen dragit iväg till gymmet en halvtimme efter att man vaknat tar på krafterna. 
När jag kom hem fick jag förfrågan av min vän Marina om jag ville komma över och dricka lite vin och umgås men efter tjafs med mamsen fick jag tacka nej, det sög men hoppas få träffa henne imorgon istället!  Så istället jag låg i min säng halvdöd medan Disa satt vid datorn och klagade på mig :) Anyway, hon drog iväg till en viss person som hon skulle träffa vid 23.00 och jag tänkte att jag skulle gå och sova då, men nej, jag blev pigg så nu sitter jag här och försöker fördriva tiden men ska gå och sova nu.

Ha en bra forsatt natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0