Slutkörd

Efter mattelektionen imorrse hade jag och Joanna 5timmars rast... vi bestämde oss för att dra ner till fiket där vi först drack te och latte sedan lunch eftersom skolans mat oftast ser ut som sörja.. Det blev en god kalkon sallad.
När det var cirka 3 timmar kvar gick vi upp till "friends rummet" (enda rummet som hade en soffa ledigt.) Där hänge vi med Lovisa, Diana, Jack, Matilda och Jennie, mucho trevligt!

Vid två rusade jag och Matilda till psykologi lektionen, som ni alla vet att jag "älskar" ... Fick sluta en timme tidigare så bestämde mig för att möte tvillingen min på gymmet, dock tar jag självklart helt fel buss och hamnar i Björknäs centrum men så snäll som brorsan är kom han dit och hämtade mig sedan bars det va till gymmet, jag som är förkyld och har halsont tog det rätt så lugnt..

Hoppas på att få lite sömn inatt eftersom det blev brist på det igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0