Allt är klart, nästan

Idag skaffade jag mitt studentvisum, kommer på tisdag :) fick vänta i 2 timmar :O helt sjukt, men nu är iallafall amabassaden avklarat. Ska nu få tag på verano courtyards där jag skulle bott först men nu fått en lägenhet istället som jag, rebecka och en kille ska dela på. Kommer blir grymt :)
Nu ska jag spendera den sista dagen med Kate och Heather. De packar för tillfället så ska göra dom sällskap. Ikväll blir det storstädning, ni ska se köket vi har knappt någon disk kvar att använda. (diskmaskinen är paj)

På fredag drar jag, micke, viktor och viktoria till nyköping där vi ska hoppa på båten. Blir en två veckors lång seglingsemester!

fnitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0